SAMBUTAN HARI GURU SKT

>> 19 May 2009

Pada 18 Mei 2009, SK Tedong telah mengadakan Sambutan Hari Guru Peringkat SK Tedong. Sambutan diadakan di dewan SK Tedong. Acara sambutan dimulakan dengan bacaan doa. Kemudian semua guru dan murid menyanyikan lagu Negaraku, Melaka Maju Jaya. Lagu Sekolah dan bacaan ikrar. Seterusnya ucapan Ketua Murid, ucapan YDP PIBG, bacaan perutusan Menteri Pelajaran, Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia, nyanyian lagu Guru Malaysia, Lagu Tema.

Acara yang ditunggu-tunggu ialah pertu
karan hadiah di kalangan guru dan kakitangan sekolah. Kemudian acara sambutan diserikan lagi oleh persembahan di kalangan guru dan murid-murid. Berikut adalah antara gambar acara sambutan. Moga semua guru dan kakitangan SK Tedong akan terus komited dalam tugas mendidik dan memajukan SK Tedong. Selamat Hari Guru.





1 comments:

SK PARIT PENGHULU Tuesday, 19 May, 2009  

WAH...makin hebat blog korang ni. aku nk kena nuntut ilmu lagi ngan cikgu zuraimi ni.

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS