KEMBALI BERSEKOLAH

>> 14 June 2009

Selamat kembali bersekolah kepada murid-murid SK Tedong. Setelah bercuti selama 2 minggu, diharapkan semua murid bersemangat untuk menyambung kembali belajar. Semoga cuti anda penuh memori indah. Tentu semasa cuti ramai yang mabuk makan gedian (durian). Maklumlah sekarang musim durian. Selepas makan jangan lupa minum banyak air kerana durian itu panas. Kepada guru-guru SK Tedong, selamat kembali menjalankan tanggungjawab mendidik anak bangsa. Dengar khabar ada yang jadi taukeh durian sekarang...Bawa la sikit ke sekolah...

2 comments:

abuhaziq Wednesday, 17 June, 2009  

teruskan perjuangan demi mendidik anak bangsa,teruskan makan durian, jangan lupa minum air di pangsa!

SK TEDONG Thursday, 18 June, 2009  

Minum air di pangsa tu mmg petua datuk nenek. 21hb ni di Pekan Jasin dekat CIMB diadakan pesta makan durian,jgn lepaskan peluang.

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS