LADAP KE-3

>> 21 June 2009

Pada 20hb Jun 2009, SK Tedong telah mengadakan Latihan Dalam Perkhidmatan (LADAP) kali ke-3. LADAP kali ini bertajuk Pengurusan P&P dan Bilik Darjah Yang Berkesan diadakan di Makmal Komputer SK Tedong. Slot pertama iaitu Pengurusan P&P dibentangkan oleh En. Mohd Sani Bin Hj. Osman. Beliau merupakan Penolong PPD Jasin (KU Pengurusan Akademik).

Slot kedua pula diisi oleh ceramah bertajuk Pengurusan Bilik Darjah Yang Berkesan yang disampaikan oleh En. Anuar Bin Abu Bakar. Beliau merupakan GPK 1 SK Tedong.

Pihak sekolah mengucapkan ribuan terima kasih kepada En. Mohd Sani Bin Hj. Osman dan En. Anuar Bin Abu Bakar kerana sudi memberikan input-input yang berguna dalam mempertingkatkan kualiti pengajaran guru-guru SK Tedong.




0 comments:

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS