PASUKAN KOMPANG FORMASI SK TEDONG

>> 24 June 2009

Pada hari Isnin, 22hb Jun 2009, seramai 15 orang ahli Pasukan Kompang Formasi SK Tedong diiringi 3 orang guru mewakili negeri Melaka ke Pertandingan Kompang Formasi Peringkat Kebangsaan yang telah diadakan di Hotel Goldcourse, Klang. Pada tahun ini merupakan kali ke -5 berturut-turut pasukan kompang SK Tedong mewakili negeri Melaka ke peringkat kebangsaan dalam kategori sekolah rendah.
Semenjak pertandingan ini mula-mula diadakan pada tahun 2005 pada peringkat negeri, pasukan kompang SK Tedong ini telah mengungguli sebagai Johan pada setiap tahun.Ini adalah suatu kejayaan yang amat membanggakan warga sekolah dan masyarakat setempat.
Tahniah dan syabas kepada para peserta dan Cikgu Abd Hakim Aliman yang telah membimbing dan melatih pasukan kompang ini sehingga berjaya menjadi Juara peringkat negeri selama 5 tahun berturut-turut.Walau pun pada peringkat kebangsaan pasukan kompang SK Tedong tidak berjaya mendapat tempat ke-3 terbaik, namun jangan berputus asa. Teruskan usaha dan mungkin pada suatu hari nanti pasukan ini akan menjadi Johan peringkat kebangsaan. Teruskan usaha, SK Tedong terus maju jaya.

2 comments:

abuhaziq Wednesday, 24 June, 2009  

teruskan perjuangan. komitmen anda semua sentiasa dihargai. moga terus sukses

karl Saturday, 27 June, 2009  

tahniah kepada guru pengajar.. teruskan perjuangan anda

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS