LADAP KE-4

>> 13 July 2009

Pada 11hb Julai 2009, SK Tedong mengadakan LADAP ke-4. LADAP kali ini bertajuk Pengurusan Sistem Fail disampaikan oleh Encik Nor Hashim Bin Hj. Hasan (Pegawai Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Melaka). LADAP kali ini banyak memberi maklumat dan pengetahuan dalam menguruskan sistem fail terutama fail panitia dan fail-fail lain yang ada di sekolah secara sistematik. Apabila maklumat dan data dapat diuruskan dengan sistematik, maka pencarian maklumat untuk tindakan dan rujukan akan menjadi mudah dan cepat.

Pihak sekolah mengucapkan ribuan terima kasih kepada En. Nor Hashim Bin Hj. Hasan kerana sudi menjadi fasilitator LADAP ke-4 ini.

En. Nor Hashim sedang menyampaikan ceramah.

LADAP ke-4 ini dipantau oleh En. Kow Hong Chong (Penyelia PPD SJKC/SJKT)

Guru-guru tekun mendengar ceramah. Faham ke tu....

0 comments:

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS