MESYUARAT KHAS AJK PIBG

>> 05 July 2009

Pada 4 Julai 2009, telah berlangsung satu mesyuarat khas AJK PIBG bersama Pentadbir dan guru-guru Tahun 6 SK Tedong. Mesyuarat khas tersebut diadakan pada jam 3 petang bertempat di Makmal Komputer SK Tedong. Tujuan mesyuarat adalah untuk membentangkan Laporan Prestasi Kecemerlangan UPSR 2009 dan seterusnya membincangkan langkah-langkah untuk meningkatkan prestasi calon-calon UPSR. En. Anuar b. Abu Bakar selaku GPK 1 telah membentangkan Laporan Prestasi murid-murid Tahun 6 di dalam Ujian Pengesanan 1, Pengesanan 2 dan Peperiksaan Pertengahan Tahun. AJK PIBG banyak memberi cadangan yang berguna untuk meningkatkan pencapaian murid-murid Tahun 6 dan pihak pentadbir SKT akan mengambil tindakan yang sewajarnya. Semoga PIBG dan sekolah akan terus bekerjasama dalam meningkatkan prestasi sekolah dalam apa jua bidang pun.

GPK 1 sedang membentangkan Laporan Prestasi Murid-murid Tahun 6.
Di sebelah beliau adalah Guru Besar, Yang Di Pertua PIBG dan Naib Yang Di Pertua.

Cikgu Abd. Hakim selaku Setiausaha PIBG sibuk mencatatat minit.

Antara AJK PIBG yang hadir

1 comments:

abuhaziq Monday, 06 July, 2009  

permasalahan asas perlu dibereskan sejak awal lagi... kalau di Tahun 6 masih sibuk menguji murid dengan menghafal sifir...sampai bila? kita fikirlah bersama!

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS