PELANCARAN BULAN KECERGASAN

>> 06 July 2009

Pada 6hb Julai 2009, SK Tedong telah melancarkan Bulan Kecergasan. Pelancaran ini telah disempurnakan oleh GPK KOKU iaitu En. Zainal Bin Muhamad Katas pada waktu kegiatan kokurikulum. Selepas majlis pelancaran, diadakan acara senamrobik yang dikendalikan oleh enam orang guru pelatih Institut Perguruan Perempuan Melayu Melaka yang sedang menjalani latihan praktikum di SK Tedong. Murid-murid dan semua guru yang terlibat nampaknya 'enjoy' menjayakan senamrobik tersebut.
"Badan Sihat, Otak Cerdas"
.
En. Zainal Bin Muhamad Katas sedang memberi taklimat.

Murid-murid bersenamrobik.

1 comments:

abuhaziq Tuesday, 07 July, 2009  

teringat hadis rasulullah saw; 2 perkara yang selalunnya dilupakan oleh manusia hatta tidak dimanafaatkan sepenuhnya sehingga ia berlalu begitu saja... nikmat rehat(masa yg terluang) dan nikmat sihat!

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS