Aktiviti Selepas UPSR 1

>> 16 September 2009

UPSR telah berlalu. Sekarang murid-murid tahun 6 bagai merdeka kerana telah berjaya mengharungi peperiksaan tersebut. Namun begitu, murid-murid ini perlu diisi masanya dengan aktiviti yang berfaedah agar masa mereka tidak terbuang begitu sahaja. Sehubungan dengan itu, pihak sekolah telah merancang berbagai aktiviti selepas UPSR. Salah satunya ialah bertadarus Al-Quran bersempena bulan Ramadhan yang penuh keberkatan. Aktiviti bertadarus ini dipimpin oleh guru-guru Pendidikan Islam SK Tedong secara bergilir-gilir.

1 comments:

abuhaziq Thursday, 17 September, 2009  

mafhum sabda nabi SAW,"barang siapa yang membaca 10 ayat alQuran setiap malam, maka Allah akan jauhkan dirinya daripada kelalaian."

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS