Permohonan Memasuki Sekolah Berasrama Penuh

>> 14 September 2009

Pada 14 September 2009 bersamaan 24 Ramadhan 1430 Hijrah, seramai 11 orang murid-murid terpilih Tahun 6 SK Tedong telah membuat permohonan memasuki Sekolah Berasrama Penuh secara atas talian (online). Pihak Kementerian Pelajaran Malaysia telah menetapkan bahawa semua permohonan untuk memasuki Tingkatan 1 dan Tingkatan 4 Sekolah Berasrama Penuh Sesi 2010 perlu dibuat secara online. Sistem permohonan untuk Tingkatan 1 telah dibuka mulai 1 September hingga 15 Oktober 2009. Pemohon diberi peluang untuk membuat pilihan Sekolah Berasrama Penuh (SBP) melalui laman web http://apps.emoe.gov.my/sst1online2008/2009/. Terdapat lebih kurang 52 buah SBP di seluruh negara.

Adalah diharapkan agar murid-murid Tahun 6 SK Tedong tersebut akan mendapat keputusan 5A dalam UPSR yang baru selesai dan berjaya menempatkan diri di SBP. InsyaAllah.

0 comments:

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS