LADAP KE 6

>> 28 October 2009

Pada 24 Oktober 2009, SK Tedong telah mengadakan Latihan Dalam Perkhidmatan (LADAP) kali ke 6. LADAP kali ini bertajuk Kajian Tindakan dan diadakan di Makmal Komputer SK Tedong. Fasilitator yang dijemput untuk membimbing guru-guru dalam slot Kajian Tindakan ini ialah Encik Muhamad Bin Harun (Penyelia Sek. Rendah, Unit Sek. Rendah, Jabatan Pelajaran Melaka).
Matlamat tajuk ini dipilih ialah untuk meningkatkan penambahbaikan terhadap kualiti pengajaran dan pembelajaran di sekolah serta membuktikan guru-guru sentiasa berusaha meningkatkan kualiti pendidikan melalui penyelidikan.
Pihak sekolah mengucapkan jutaan terima kasih kepada Encik Muhamad Bin Harun kerana sudi menjadi fasilitator dalam LADAP ke 6 ini.

En. Muhamad Bin Harun sedang menerangkan mengenai Kajian Tindakan.

0 comments:

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS