Majlis Sent Off Cikgu Zainal

>> 03 October 2009

Cikgu Zainal bersalaman dengan murid-murid.

Pada 2 Oktober 2009, SK Tedong dengan rasa dukacita dan terharu mengadakan Majlis Sent Off Cikgu Zainal Bin Md Katas. Beliau merupakan GPK Kokurikulum dan mula bertugas di SK Tedong pada 1 April 2008. Beberapa hari sebelum menyambut Aidilfitri, beliau telah menerima surat daripada Jabatan Pelajaran Melaka yang mengarahkan beliau berpindah ke SK Chincin untuk menjawat jawatan GPK HEM berkuatkuasa 16 September 2009. Namun begitu beliau memohon penangguhan tarikh kerana perlu menyelesaikan beberapa tugas penting. Oleh itu pada 2 Oktober 2009, barulah Majlis Sent Off ini diadakan dan Cikgu Zainal akan memulakan tugas di sekolah baru bermula 5 Oktober 2009.
Pertukaran Cikgu Zainal merupakan satu kehilangan yang besar kepada SK Tedong kerana beliau begitu komited dengan tugasnya dan amat disenangi oleh semua warga SK Tedong. Tempoh beliau berkhidmat di SK Tedong hanyalah 1 tahun 5 bulan.
Kepada Cikgu Zainal diucapkan selamat maju jaya dan kenangan bersama warga SK Tedong abadi selamanya. Terima kasih diucapkan di atas jasa dan budi yang ditaburkan sepanjang beliau berkhidmat di SK Tedong.

0 comments:

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS