Annual Dinner

>> 18 November 2009

Pada 17 November 2009, Kelab Staff SK Tedong telah mengadakan Annual Dinner. Majlis ini telah diadakan di Perkampungan Ikan Bakar Terapung Umbai, Melaka bermula jam 8.00 malam. Majlis jamuan ini merupakan salah satu aktiviti yang telah dirancang oleh Kelab Staff SKT di bawah pimpinan Cikgu Ismail Md Sani. Majlis jamuan ini amat meriah kerana semua ahli kelab staff dapat hadir berkumpul bersama sambil menikmati jamuan makan malam bermenu makanan laut.
Dalam majlis ini juga diraikan Cikgu Rijle Johari yang akan berpindah mengajar ke Kedah bermula bulan Januari 2010 nanti. Kepada beliau diucapkan selamat maju jaya dalam mendidik anak bangsa walau di mana berada.

Sebahagian ahli kelab staff yang hadir.

Cikgu Rijle sedang memberikan ucapan perpisahan.

0 comments:

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS