Pelantikan Pengawas 2010

>> 28 January 2010

Pada 25 Januari 2010, SK Tedong telah mengadakan Majlis Peyerahan Watikah Pelantikan Pengawas Sekolah, Pengawas Pusat Sumber, Pengawas SPBT, Ketua dan Penolong Ketua Darjah. Majlis ini diadakan di tapak perhimpunan sekolah dan disempurnakan oleh ASP Mohd. Zaki Bin Ashar (Ketua Bahagian Ketenteraman Awam IPD Jasin). Oleh itu diharapkan para pengawas, ketua dan penolong ketua darjah yang telah dilantik dapat menjalankan tugas masing-masing dengan penuh dedikasi.
Pihak sekolah mengucapkan jutaan terima kasih kepada ASP Mohd. Zaki Bin Ashar kerana sudi meluangkan masa untuk menyampaikan watikah pelantikan kepada semua murid yang terlibat.

Penyerahan watikah kepada Ketua Pengawas.

Penyerahan watikah kepada Penolong Ketua Pengawas.

Penyerahan watikah kepada Ketua Pengawas Pusat Sumber.

Penyerahan watikah kepada Penolong Ketua Pengawas Pusat Sumber.

0 comments:

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS