Motivasi Keibubapaan 2010

>> 17 February 2010

Pada 13 Februari 2010, SK Tedong telah mengadakan Program Motivasi Keibubapaan 2010. Program ini merupakan satu sesi ceramah motivasi khusus untuk ibu bapa/penjaga murid-murid SK Tedong. Sesi ceramah telah disampaikan oleh Encik Isa Bin Jolan selaku Ketua Sektor Psikologi dan Kaunseling JPM. Antara pengisian ceramah ialah tips-tips bagaimana hendak mendidik anak berjaya dalam pelajaran dan cemerlang dalam kehidupan. Sambutan daripada ibu bapa amat menggalakan dan semoga input-input yang telah diperolehi dapat diaplikasikan dalam mendidik anak-anak menuju kejayaan.
Pihak SK Tedong mengucapkan jutaan terima kasih kepada Encik Isa Bin Jolan, guru-guru dan ibu bapa yang terlibat dalam menjayakan program ini.



0 comments:

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS