Sambutan Hari Guru 2010

>> 17 May 2010

SK Tedong telah mengadakan sambutan Hari Guru 2010 peringkat sekolah pada 17 Mei 2010. Tema Hari Guru pada tahun ini ialah Guru Pembina Negara Bangsa. Sambutan ini diadakan di Dataran Perhimpunan. Acara sambutan dimulakan dengan bacaan doa, nyanyian lagu Negaraku,Melaka Maju Jaya dan lagu sekolah. Kemudian bacaan perutusan daripada Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia dan Menteri Pelajaran Malaysia disampaikan oleh GPK KOKU dan GPK 1. Setelah perhimpunan rasmi selesai, acara diteruskan dengan sukaneka di mana semua guru terlibat dan dalam masa yang samalah murid-murid memberikan hadiah kepada guru-guru sebagai tanda penghargaan. Selepas acara sukaneka, diadakan pula majlis jamuan guru dan bertukar-tukar hadiah di antara guru dan kakitangan sekolah. Sungguh meriah sambutan Hari Guru pada tahun ini. Jutaan terima kasih diucapkan kepada semua pihak yang terlibat menjayakan sambutan ini. Jika anda mempunyai akaun facebook, klik di sini untuk melihat album gambar sambutan Hari Guru 2010 SK Tedong.

Read more...

Kem Bestari Solat Siri 2

>> 12 May 2010

Pada hari Isnin 10 Mei 2010, Panitia Pendidikan Agama Islam di bawah Program JQAF telah mengadakan Kem Bestari Solat Siri ke-2. Program ini bermula jam 3.00 petang hingga 6.00 petang melibatkan murid-murid tahun 4 dan 5. Murid-murid telah dibahagikan kepada 10 kumpulan dan dibimbing oleh guru-guru tertentu dalam mempelajari amali solat. Dalam program ini, murid-murid dibimbing mempelajari bacaan-bacaan dan perlakuan dalam solat. Jutaan terima kasih diucapkan kepada semua guru dan murid yang terlibat dalam program ini.

Read more...
Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS