Majlis Bacaan Yaasin & Solat Hajat UPSR Ke 2

>> 09 July 2010


Pada 7 Julai 2010, SK Tedong telah mengadakan Majlis Bacaan Yaasin dan Solat Hajat UPSR 2010 kali ke dua. Majlis ini diadakan di dewan SK Tedong bermula jam 7 malam. Tujuan majlis ini diadakan untuk memohon keberkatan ke hadrat Allah SWT agar murid-murid Tahun 6 lulus dengan cemerlang dalam menghadapi peperiksaan UPSR 2010. Selain itu semangat kerjasama juga dapat ditanam di antara pihak sekolah dengan ibu bapa bagi meningkatkan prestasi pelajaran murid-murid. Antara aturcara majlis ialah Solat Maghrib, Solat Hajat, Bacaan Yaasin, Ucapan Guru Besar, Ucapan YDP PIBG, Solat Isya', Upacara Memohon Restu, dan Jamuan.
Majlis ini tamat pada jam 9.30 malam. Pihak SK Tedong mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat dalam menjayakan majlis ini.

1 comments:

Anonymous Wednesday, 14 July, 2010  

Semoga bertambah keberkatan dan petunjuk dari yang maha esa. Didoakan agar anak-anak SKT mendapat kejayaan yang berganda.....amin.

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS