Sepetang Berpuisi

>> 30 March 2011

Pada hari Isnin 28.3.2011, Persatuan Bahasa Melayu SK Tedong telah menganjurkan Pertandingan Mendeklamasi Sajak. Pertandingan ini bermula pada jam 4.00 petang dan terbuka kepada murid-murid tahun 4, 5, dan 6. Seramai 32 orang murid telah menyertai pertandingan ini. Selain itu, terdapat juga guru-guru SK Tedong yang membuat persembahan bakat mendeklamasikan sajak. Tahniah dan syabas kepada semua peserta kerana menunjukkan bakat tersendiri. Hadiah kepada para pemenang telah disampaikan oleh Tn Hj. Mohd Ismail bin Puteh selaku Guru Besar SK Tedong.Terima kasih diucapkan kepada semua pihak yang terlibat dalam menjayakan program ini. Lihat album gambar.

Read more...

Sejenak Bersama Kaunselor JPM/PPD

>> 05 March 2011

Pada 3.3.2011, SK Tedong telah didatangi oleh empat orang pegawai Unit Kaunseling dan Psikologi JPM/PPD diketuai Ketua Sektor unit tersebut iaitu En. Isa Bin Jolan. Program lawatan bermula jam 11 pagi dan berakhir pada jam 4.30 petang. Objektif program adalah untuk memberikan perkhidmatan kaunseling dan konsultasi di samping meningkatkan motivasi warga sekolah. Antara pengisian program ialah ceramah motivasi, ujian personaliti dan sesi soal jawab. Semoga segala ilmu dan kemahiran yang diperolehi dapat diamalkan dalam kehidupan seharian ke arah kecemerlangan. Lihat album gambar.

Read more...
Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS