Minggu Bestari 2011

>> 16 July 2011

Unit ICT SK Tedong telah mengadakan Minggu Bestari 2011 pada 11 hingga 15 Julai yang lalu. Majlis perasmian telah disempurnakan oleh Tn. Hj. Mohd Ismail Bin Puteh selaku Guru Besar SK Tedong. Pelbagai aktiviti yang dirancang telah dijalankan sepanjang Minggu Bestari tersebut. Antara aktiviti ialah Kuiz ICT Spontan, Kuiz ICT Bertulis, Meneka Barangan ICT, Pertandingan PhotoScape, Pertandingan Mewarna Online dan Pertandingan Banner. Tujuan utama Minggu Bestari ini ialah untuk mempertingkatkan kemahiran ICT di kalangan warga SK Tedong. Terima kasih diucapkan kepada semua warga SK Tedong yang telah menyertai setiap aktiviti dan memberi kerjasama dalam menjayakan Minggu Bestari tersebut. Majlis penyampaian hadiah kepada para pemenang akan dijalankan pada 25 Julai 2011.

Read more...

Larian 1Murid 1Sukan 1Malaysia

>> 05 July 2011



Pada hari Sabtu, 2 Julai 2011 berlangsungnya Larian 1Murid 1Sukan 1Malaysia peringkat SK Tedong. Larian ini sebenarnya dijalankan serentak seluruh negara bermula jam 7.45 pagi anjuran Kementerian Pelajaran Malaysia. Aktiviti larian ini telah disertai oleh semua murid SK Tedong, guru-guru, dan ibu bapa. Selepas aktiviti larian tamat, diadakan acara sukaneka bagi memeriahkan lagi aktiviti larian tersebut. Syabas diucapkan kepada semua peserta larian kerana mengambil bahagian. Sila lihat album gambar acara larian dan sukaneka tersebut.


Read more...
Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS