Perkhemahan Unit Beruniform 2011

>> 06 October 2011

Pada 30 September,1 dan 2 Oktober 2011 telah berlangsung Perkhemahan Unit Beruniform SK Tedong bagi tahun 2011. Perkhemahan ini telah diadakan di padang sekolah dan disertai oleh empat unit uniform iaitu Pengakap Kanak-kanak, Tunas Kadet Remaja Sekolah, PBSM dan Puteri Islam. Perkhemahan ini melibatkan murid-murid Tahun 4 dan Tahun 6. Semua murid begitu bersemangat menjalankan aktiviti perkhemahan dan pengalaman yang tidak dapat dilupakan ialah tidur di dalam khemah. Syabas kepada semua murid yang telah mengikuti perkhemahan ini. Sila lihat album gambar.

Read more...

Majlis Penutupan IKON Sekolah

>> 01 October 2011

Pada 29.9.2011 (Jumaat) SK Tedong telah mengadakan Majlis Penutupan IKON Sekolah 2011. Majlis ini bermula pada jam 9.00 pagi bertempat di dewan sekolah. IKON Sekolah merupakan program anjuran Pusat Sumber Sekolah diketuai Pn. Rohani binti Ismail dan AJK PSS di mana pelbagai aktiviti dijalankan melibatkan semua Panitia Mata Pelajaran. Markah pelajar dikumpul sepanjang tahun berdasarkan penglibatan pelajar dalam setiap aktiviti panitia. Johan IKON Sekolah Tahap 1 telah dimenangi oleh Adik Saidatul Hanii Ainura bt. Mohd. Ghazali (3 Bestari) manakala untuk Tahap 2 telah disandang oleh Adik Sharifah Nurnazifah bt. Mohd. Azmi (6 Bestari). Majlis perasmian penutup telah disempurnakan oleh Pn. Surita binti Saad sebagai Pengarah Urusan MUARA KEMBAR FOOD INDUSTRY SDN BHD. Terima kasih kepada semua pihak yang telah terlibat dalam menjayakan majlis ini. Sila lihat album gambar.

Read more...
Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS