SK TEDONG JOHAN BOLA BALING (L) SR 2012

>> 09 April 2012

Syabas dan tahniah diucapkan kepada Pasukan Bola Baling (L) SK Tedong kerana telah berjaya muncul Johan dalam Kejohanan Bola Baling SR Kawasan Merlimau. Kejohanan ini telah diadakan pada 27 dan 28 Mac 2012, bertempat di SK Serkam Darat, Merlimau, Melaka. Di atas kejayaan ini, Pasukan Bola Baling (L) SK Tedong akan mewakili Kawasan Merlimau ke peringkat negeri kelak. Syabas dan tahniah juga diucapkan kepada Cikgu Yazid b. Md. Tap yang telah berjaya melatih pasukan ini muncul juara dan juga pengurus pasukan Cikgu Wan Azman b. Wan Mamat dari segi pengurusan pasukan. Tidak ketinggalan ucapan terima kasih kepada pihak pentadbir iaitu Guru Besar (Tn. Hj. Mohd Ismail b. Puteh) dan GPKKOKU (En. Fazari b. Ali) yang telah memberi kerjasama sehingga SK Tedong berjaya mengecapi kejayaan ini. Tahniah semua warga SK Tedong.

Read more...

SK TEDONG JOHAN STORY TELLING SR 2012

SK Tedong telah berjaya menjadi Johan dalam Pertandingan Story Telling Level 2 Kawasan Merlimau. Pertandingan ini telah diadakan pada 27.3.2012 (Selasa) bertempat di SJKC Chung Hwa, Sungai Rambai, Melaka. Syabas dan tahniah diucapkan kepada Adik Muhammad Rusyaidi bin Zuraimi yang mewakili SK Tedong dan muncul sebagai Johan dalam pertandingan ini. Jutaan terima kasih diucapkan kepada guru pembimbing iaitu Pn. Fadzilah bt. Hasan dan semua pihak yang terlibat dalam membimbing Adik Muhammad Rusyaidi dalam pertandingan ini. Semoga Adik Muhammad Rusyaidi akan terus cemerlang dalam Pertandingan Story Telling Peringkat Negeri Melaka kelak.

Read more...
Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS