PELANCARAN MINGGU ICT 2012

>> 12 July 2012

Pada 9 Julai 2012, Unit ICT SK Tedong telah melancarkan Minggu ICT Peringkat Sekolah 2012. Majlis ini telah disempurnakan oleh Guru Besar, Tn. Hj. Mohd Ismail bin Puteh. Minggu ICT ini bermula pada 9 hingga 13 Julai 2012. Pengisian Minggu ICT ialah Kuiz ICT Spontan, Kuiz ICT Bertulis, Meneka Perkakasan ICT, Pertandingan Membuat Banner, Pertandingan Melukis Berbantukan Komputer, dan Pertandingan Mewarna Secara Online. Objektif Minggu ICT ini diadakan ialah untuk menambahkan kemahiran ICT di samping mendidik warga SK Tedong akan kepentingan penggunaan ICT. "ICT PENJANA KECEMERLANGAN PENDIDIKAN".

Read more...

SENAMROBIK 1Murid 1Sukan 1Malaysia

>> 10 July 2012

Pada 10.7.12, SKT telah menjalankan Aktiviti Senamrobik 1Murid 1Sukan 1Malaysia serentak seluruh negara. Semua warga SKT telah memberi komitmen yang baik dalam menjayakan aktiviti ini. Aktiviti bermula pada jam 7.45 pagi dan berakhir pada jam 10.00 pagi.


Read more...

SELAMAT DATANG CIKGU RAHMAN B. SIRAN

>> 05 July 2012

Warga SK Tedong mengalu-alukan kedatangan GPK 1 yang baru iaitu Cikgu Rahman bin Siran.Beliau mula mendaftarkan diri di SK Tedong pada 2 Julai 2012 menggantikan Cikgu Anuar bin Abu Bakar yang telah bersara wajib pada 1 Julai 2012. Harapan warga SK Tedong agar Cikgu Rahman bin Siran akan terus memacu SKT menuju kecemerlangan. "Murid Tersohor, Tedong Termasyhur".

Read more...
Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS