AKTIVITI MEWARNA

>> 12 September 2012

 Aktiviti Mewarna ini dijalankan pada 12.9.12 melibatkan murid-murid Tahun 1, 2, dan 3. Temanya ialah hari kemerdekaan. Aktiviti ini dijalankan di kantin sekolah kerana bilik darjah murid-murid berkenaan bersebelahan dengan Dewan Peperiksaan UPSR.

Read more...

MAJLIS BACAAN YASIN & SOLAT HAJAT UPSR KE-2

>> 06 September 2012

Pada 30 Ogos 2012, SK Tedong dengan kerjasama PIBG telah mengadakan Majlis Bacaan Yasin dan Solat Hajat UPSR Ke-2. Majlis ini bermula pada pukul 7 malam bertempat di Dewan SK Tedong. Objektif majlis ini diadakan ialah untuk memohon doa dan hajat kepada Allah S.W.T agar memberi taufik dan hidayah kepada murid-murid Tahun 6 yang akan menghadapi peperiksaan UPSR dan mencapai keputusan yang cemerlang. Majlis ini dipimpin oleh Imam 3 Masjid Kg. Tedong iaitu En. Buang b. Abu Hasan. Sambutan daripada ibubapa murid Tahun 6 juga amat menggalakan. Pihak SK Tedong merakamkan jutaan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat dalam menjayakan majlis ini. Sila lihat ALBUM GAMBAR.

Read more...
Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS