SUKANEKA SKT 2012

>> 30 October 2012

Pada 18.10.2012 yang lalu, SKT telah mengadakan Sukaneka Peringkat Sekolah. Sukaneka ini bermula jam 2.00 petang dan berakhir pada jam 6.00 petang bertempat di tapak perhimpunan sekolah. Walaupun SKT tidak mempunyai padang, namun kegiatan sukan masih tidak diabaikan. Acara berlangsung dengan meriah dan semua murid mengambil bahagian dengan penuh semangat. Ibu bapa juga turut hadir memberi sokongan moral kepada anak-anak yang mengambil bahagian. Sukaneka ini telah dirasmikan oleh Yang Dipertua PIBG SKT, Datuk Akbar bin Ali manakala hadiah kepada para pemenang telah disampaikan oleh GPK 1 dan Guru Besar SKT. Terima kasih diucapkan kepada semua pihak yang telah bertungkus-lumus dalam menjayakan sukaneka ini. Lihat Album Gambar.

Read more...

MAJLIS KHATAM AL-QURAN & MERAIKAN BAKAL HAJI

>> 01 October 2012

Pada 26 September 2012, SKT telah mengadakan Majlis Khatam Al-Quran dan Meraikan Bakal Haji. Majlis ini bermula jam 11.00 pagi bertempat di Dewan SKT. Khatam Al-Quran melibatkan seramai 52 orang murid-murid Tahun 6. Syabas diucapkan kepada mereka kerana telah berjaya mengkhatam Al-Quran. Pada tahun ini, seorang guru SKT iaitu Pn. Patimah binti Saleh akan menunaikan ibadah haji. Beliau akan bertolak ke Tanah Suci Mekah pada 30 September 2012. Semoga beliau dan suami akan memperoleh haji yang mabrur. Sila lihat ALBUM GAMBAR.

Read more...
Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS