SENARAI KELAS & GURU KELAS 2014

>> 31 January 2013


Read more...

STAFF SK TEDONG 2013

>> 23 January 2013




Read more...

PELANCARAN PROGRAM i-Think

>> 15 January 2013

Pada 14 Januari 2013, SK Tedong telah mengadakan Majlis Pelancaran Program i-Think, Sekolah Rintis Negeri Melaka 2013. Majlis ini telah diadakan di Dewan Terbuka SK Tedong dan dirasmikan oleh Cik Kamariah Binti Ismail (Penolong Pengarah Unit Bahasa Inggeris, JPM). Turut hadir menyerikan majlis ialah En. Abdullah bin Abdul Wahid (Pen. PPD-Sains & Matematik, PPD Jasin), Datuk Akbar bin Ali (YDP PIBG SKT) dan AJK PIBG SKT. SK Tedong amat teruja dan berbangga kerana terpilih antara seribu buah sekolah seluruh negara menjadi sekolah rintis Program i-Think yang baru diperkenalkan oleh Kementerian Pelajaran Malaysia untuk tahun 2013. Pihak sekolah akan berusaha sedaya upaya agar program ini berjalan lancar dan berjaya menghasilkan murid-murid yang berfikiran inovatif dan kreatif. Ribuan terima kasih diucapkan kepada semua pihak yang terlibat dalam menjayakan majlis perasmian ini.

Read more...

SELAMAT DATANG

>> 08 January 2013

SK Tedong mengalu-alukan kedatangan guru dan staf sokongan yang baru untuk tahun 2013. Guru tersebut ialah En. Daud bin Ahmad (GPK KOKU), Tn. Hj. Rashidi b. Bahari (MT), Pn. Saiedah bt. Mazelan (j-QAF), Manakala staf sokongan yang baru ialah Pn. Norasyikin (Pem. Tadbir), Cik Auni Diyana bt. Mohd Zaimi (Pem. N17), dan Pn. Zarina bt. Arifin (Pembantu Pra).


Read more...
Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS