Ceramah Isra' dan Mikraj

>> 17 July 2010

Pada 16 Julai 2010 bertempat di dalam dewan SKT, Panitia Pendidikan Islam telah menganjurkan Program Ceramah Isra' dan Mikraj peringkat SK Tedong. Ceramah telah disampaikna oleh Yang Berbahagia Ustaz Tn. Hj. Ayob bin Awaf. Isi pati ceramah ialah mengupas kembali bila berlakunya peristiwa Isra' dan Mikraj ini dan kisah perjalanan Nabi Muhammad SAW dari Masjidil Haram ke Masjidil Aqsa dan seterusnya ke Sidratul Muntaha mengadap Allah SWT.
Pihak SKT mengucapkan jutaan terima kasih kepada Yang Berbahagia Ustaz Tn. Hj. Ayob yang telah sudi menyampaikan ceramahnya. Semoga kita semua mendapat pengajaran dan iktibar daripada peristiwa Isra' dan Mikraj ini dan menjadikannya sebagai landasan menjadi mukmin yang sejati.

0 comments:

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS