Kem Bestari Solat Siri 2

>> 12 May 2010

Pada hari Isnin 10 Mei 2010, Panitia Pendidikan Agama Islam di bawah Program JQAF telah mengadakan Kem Bestari Solat Siri ke-2. Program ini bermula jam 3.00 petang hingga 6.00 petang melibatkan murid-murid tahun 4 dan 5. Murid-murid telah dibahagikan kepada 10 kumpulan dan dibimbing oleh guru-guru tertentu dalam mempelajari amali solat. Dalam program ini, murid-murid dibimbing mempelajari bacaan-bacaan dan perlakuan dalam solat. Jutaan terima kasih diucapkan kepada semua guru dan murid yang terlibat dalam program ini.

3 comments:

Anonymous Monday, 17 May, 2010  

ingat anak-anak, solat tu tiang agama. barang siapa meninggalkan solat bererti dia meruntuhkan agama..

Anonymous Thursday, 27 May, 2010  

skarang sekolah tedong telah maju...tidak sangka ea...tetapi disini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada guru yg tlh mendidik, mgajar sya dahulu....skarang ni saya berjaya mlanjutkan plajaran di ILP SELANDAR...Skang saya mgmbil kos system komputer..tq ckgu2 sekolah tedong.....rindu akan ckgu semua terutama ckgu saniah,fadzilah,n ckgu zaleha...dri nor azlina binti md.ajmain

Anonymous Thursday, 27 May, 2010  

cikgu jgn lpe bace sya punye komen ni...hehehehe......doakan saya.....
azlina......

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS