Pelancaran Mentor Mentee

>> 10 April 2010

Pada 9 April 2010, SK Tedong telah mengadakan satu lagi program untuk peningkatan kecemerlangan sekolah. Program tersebut ialah Mentor Mentee yang telah dirasmikan oleh Encik Radhuan Bin Abdul selaku YDP PIBG. Dalam pelancaran program tersebut, semua murid Tahun 6 selaku mentee telah diserahkan kepada mentor yang terdiri daripada AJK PIBG dan guru-guru. Semoga murid-murid Tahun 6 akan mengambil peluang ini untuk meningkatkan prestasi masing-masing dalam menghadapi UPSR dengan berjumpa mentor untuk mendapatkan bimbingan atau semangat. Selamat maju jaya. SK Tedong Boleh!
Encik Radhuan b. Abdul memberi ucapan perasmian.

Mentor menerima mentee.

2 comments:

Anonymous Sunday, 11 April, 2010  

buatlah seperti anak sendiri, rotanlah.. asal jgn patah.. sudah. yg penting.. jadi orang

Anonymous Thursday, 29 April, 2010  

kepada pendidik SKT, pengorbanan yang anda berikan tetap kami sanjung tinggi dan hanya tuhan yang dapat membalasnya...didiklah anak-anak kami seperti kamu mendidik anak-anak kamu sendiri.

Hak cipta diubahsuai oleh SK Tedong. Untuk paparan yang cantik dan memuaskan, sila gunakan Mozilla Firefox 3 atau Internet Explorer 7 ke atas. SK Tedong tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kehilangan data atau kerosakan perkakasan anda semasa melayari laman blog ini. Sekian terima kasih. Ingatlah tanggungjawab kita : "NEGARA KITA TANGGUNGJAWAB KITA"

Kembali ke ATAS